Prin Buy-Back e mai ușor să-ți schimbi utilajele

Am lansat programul Buy-Back prin care te ajutăm să-ți reînnoiești echipamentele din atelier.

Dacă ai decis că e timpul să schimbi utilajele vechi din atelier cu unele mai potrivite nevoilor tale actuale de producție, poți lua în considerare un program de Buy-Back! Economisești timp, bani și energie și ai avansul asigurat pentru un utilaj nou. 

În acest articol vei afla:

Ce este Buy-Back-ul?

Buy-Back-ul reprezintă o formă de finanțare prin care poți valorifica un produs existent, dar care nu mai corespunde nevoilor tale actuale, cu unul nou. Termenul provine din limba engleză și se traduce prin „cumpără înapoi” sau „răscumpărare”. În teorie, acest lucru presupune că duci înapoi produsul cumpărat și primești contravaloarea acestuia la valoarea lui actuală, reevaluată după folosire. În practică, produsul vechi poate fi folosit pentru achiziționarea unui nou produs, urmând ca tu să plătești diferența de bani dintre valoarea produsului vechi și cea a produsului nou.  

Cu alte cuvinte, printr-un astfel de serviciu, îți poți înlocui un utilaj vechi cu unul nou, folosind valoarea primită pe produsul vechi drept avans.  

Care sunt avantajele unui program de tip „Buy-Back”? 

  • Economisești timp, energie și bani. Prin Buy-Back, vinzi rapid, primești banii rapid. Atunci când vrei să vinzi un utilaj pe cont propriu, trebuie să fii pregătit să aștepți. Procesul de vânzare poate dura luni bune până când găsești cumpărătorul potrivit, plus că, trebuie să fii conștient că o astfel de investiție presupune destule vizite/vizionări și testări ale utilajului vândut, înainte ca potențialul cumpărător să ia o decizie. Prin Buy-Back vinzi rapid și mai important, primești banii rapid, astfel încât nu mai e nevoie să aștepți pentru a cumpăra un nou utilaj. 
  • Tranzacția este de încredere. În momentul în care iei hotărârea să schimbi un utilaj prin Buy-Back la o firmă autorizată, nu există riscuri pentru tranzacția ta și poți să fii sigur că ceea ce ai agreat cu firma va fi respectat în totalitate. Vânzarea pe cont propriu a unui utilaj, mai ales a unuia cu valoare mare prezintă riscuri mai ridicate legate de tranzacție. 
  • Vei obține o ofertă la valoarea pieței, indiferent de perioada anului. În mod natural, atunci când vrei să vinzi un produs, îți dorești să obții cel mai bun preț posibil pentru el. Însă pot fi situații care pot influența acest lucru. De exemplu, dacă te hotărăști să vinzi într-o perioadă în care pe piață există o ofertă bogată de utilaje similare cu al tău, acest lucru va influența atât perioada de așteptare, cât și prețul acestuia. Similar, perioada în care te hotărăști să faci asta, de exemplu, vacanțele de vară sau sfârșitul anului, poate să ducă la creșterea timpului de vânzare și la un număr mic de oameni interesați. Prin Buy-Back ai garanția că vei primi un preț corect pentru utilajul tău, indiferent de perioada din an în care te afli. 
  • Beneficiezi de o evaluare autorizată, transparentă și corectă a utilajului vechi. Atunci când alegi Buy-Back printr-o firmă, procesul de evaluare și ofertare a utilajului este transparent. În cadrul evaluării se iau în considerare anumite criterii, precum problemele tehnice pe care acesta le are, starea tehnică generală a acestuia, starea dotărilor, nivelul de complexitate tehnică, vechimea, efortul de reparare, recondiționare, informații pe care le vei cunoaște la finalul acesteia și pe baza cărora vei primi oferta. 

Care sunt avantajele programului de tip Buy-Back de la Felder Gruppe România

  • Ai preț special pentru noul utilaj. Dacă alegi să achiziționezi un nou utilaj din portofoliul Felder Group, configurat așa cum îți dorești, în funcție de nevoile tale de producție actuale, beneficiezi de preț special pentru acesta. 
  • Poți alege o formă de finanțare flexibilă pentru achitarea diferenței. În cazul în care alegi să schimbi echipamentul cu unul nou, diferența o poți achita fie prin rate, fie prin leasing prin intermediul programului de finanțare flexibilă Flex-Fin®. În aproape 20 de ani de activitate, în cadrul programului au fost acordate peste 1.000 de finanțări. 
  • Ai avansul asigurat pentru noul utilaj. Banii primiți pe echipamentul tău în urma evaluării tehnice pot constitui baza financiară pentru achiziția unui nou utilaj. 
  • Ai garanție extinsă pentru noul utilaj și asistență tehnică completă. Dacă alegi să schimbi utilajul vechi cu unul Felder Group, beneficiezi de 3 ani garanție prin programul G+ pentru utilaje Felder și Format4 și 2 ani pentru Hammer și asistență tehnică completă în perioada garanției, dar și post garanție (instalare, instruire a personalului, reparații, piese de schimb și piese de întreținere). 
  • Poți să schimbi orice utilaj. Chiar dacă nu ai un utilaj Felder Group, în programul Buy-Back sunt acceptate utilaje pentru prelucrarea lemnului indiferent de marcă sau model, european sau non-european. 
  • Ai o limită mare de vechime pentru utilajul pe care vrei să-l schimbi. Sunt eligibile pentru înscrierea în program utilajele Felder cu o vechime maximă de 20 de ani, iar pentru utilajele non-Felder vechimea maximă acceptată este de până la 10 ani. Felder poate asigura piese de schimb pentru repararea utilajelor chiar dacă au 20 de ani vechime, și, în plus, datorită fiabilității și calității materialelor folosite în realizarea mașinilor, utilajele Felder beneficiază de o valoare de revânzare mai mare. 
  • Beneficiezi de consiliere profesională în alegerea noului echipament în funcție de mărimea afacerii și a nevoilor tale. 
  • Primești ofertă la valoarea pieței pentru utilajul tău. Ai garanția că vei primi o ofertă la valoarea pieței pentru utilajul tău în urma evaluării realizate de către tehnicienii Blitz Service. Tehnicienii Blitz Service beneficiază periodic de pregătire profesională la Centrul de Pregătire și Perfecționare Profesională de lângă Innsbruck, Austria, și dispun de dotarea tehnică necesară realizării de intervenții în orice moment și pentru orice reparație. 

Cum funcționează programul Buy-Back 2021? 

Dacă ai decis că e timpul să te desparți de utilajul tău vechi pentru a-ți alege un model mai potrivit nevoilor tale actuale de producție, acestea sunt etapele programului: 

  1. Completezi formularul pentru Buy-Back prin care ne spui ce utilaj dorești să schimbi (marca, modelul și operația).
  2. Evaluăm utilajul și primești oferta. În cadrul acestei etape, ți se vor solicita mai multe informații necesare, precum vechime, starea tehnică, gradul de menținere a utilajului de-a lungul timpului, starea dotărilor, imagini cu acesta. Verificarea conformității tehnice se realizează de către un tehnician autorizat Blitz Service. În urma acestui proces se realizează oferta finală de preț pentru utilaj. 
  3. Alegi opțiunea potrivită nevoilor tale. Fie utilajul înscris este schimbat cu unul dintr-o gamă egală sau superioară, nou sau recondiționat, din portofoliul Felder Group (Felder KG) și este folosit drept avans pentru utilajul nou, cumpărătorul achitând diferența pentru acesta, fie utilajul înscris este răscumpărat la prețul actualizat în urma evaluării tehnice, convenit de comun acord cu clientul. 

Cum poți să te asiguri că utilajul tău este eligibil și că poți obține o ofertă mai bună pentru el 

Aspectul utilajului este un factor important în procesul de estimare a valorii acestuia atunci când vinzi second-hand. Dacă utilajul este curat și îngrijit, șansele să primești o ofertă mai bună sunt mai mari. 

Istoricul de funcționare cât mai detaliat al utilajului este un aspect important. Este de ajutor să cunoști cât mai multe informații despre utilajul pe care îl deții: timpul total de lucru efectuat pe mașină, operațiile cel mai des folosite, reviziile realizate acestuia, piese înlocuite de-a lungul timpului, modificare a unor dotări etc. 

O descriere completă a utilajului tău poate fi de asemenea de ajutor în evaluarea acesteia. Nu te limita doar la specificațiile tehnice și parametri de lucru, ci fă-ți o listă completă și cu dotările existente pe mașină și situația lor.  

Dacă ai rămas cu lucruri neclarificate despre cum funcționează un program de Buy-Back, poți intra în legătură cu noi la numărul de telefon 0731335337 pentru a-ți oferi toate informațiile de care ai nevoie. 

 

Te poți înscrie la programul nostru de Buy-Back aici