Împreună cu Asociația Română pentru Calitate (ARC), în cadrul Parteneriatului pentru Calitate încheiat între ARC și Felder Gruppe România, ne propunem să înțelegem mai bine conceptul de calitate și te invităm să ne fii alături în acest demers.

În această secțiune, vei găsi articole, infografice, interviuri cu personalități din domeniu despre calitate, precum și informații despre sisteme de management al calității.

Împreună cu Asociația Română pentru Calitate (ARC), în cadrul Parteneriatului pentru Calitate încheiat între ARC și Felder Gruppe România, ne propunem să înțelegem mai bine conceptul de calitate și te invităm să ne fii alături în acest demers.

În această secțiune, vei găsi articole, infografice, interviuri cu personalități din domeniu despre calitate, precum și informații despre sisteme de management al calității.

Află ce este calitatea și cum aceasta poate să contribuie la dezvoltarea afacerii tale împreună cu Asociația Română pentru Calitate (ARC), în cadrul Parteneriatului pentru Calitate încheiat între ARC și Felder Gruppe România. Te invităm mai jos să citești articole despre calitate, standarde de calitate și sisteme de management ale calității.

Află ce este calitatea și cum aceasta poate să contribuie la dezvoltarea afacerii tale împreună cu Asociația Română pentru Calitate (ARC), în cadrul Parteneriatului pentru Calitate încheiat între ARC și Felder Gruppe România. Te invităm mai jos să citești articole despre calitate, standarde de calitate și sisteme de management ale calității.

Interviu Liliana Nițu, președintele Asociației Române pentru Calitate – ARC: Cum a evoluat calitatea în România de la lansarea ISO 9001: 2015?

În anul 2015, sistemul de management al calității ISO 9001 a fost revizuit, ediția ISO 9001: 2015 aducând modificări majore pentru mediul de afaceri. Standardul a fost dezvoltat pentru a oferi organizațiilor un instrument eficient pentru managementul calității, indiferent de mărime, industrie sau locație.   La 3 ani de la revizuirea ISO 9001, președintele Asociației Române pentru Calitate, doamna Liliana Nițu, a acordat […]

În anul 2015, sistemul de management al calității ISO 9001 a fost revizuit, ediția ISO 9001: 2015 aducând modificări majore pentru […]

Sistemul de management al calității pentru firmele mici și mijlocii – Partea a II- a

Sistemul de management al calității se adresează tuturor firmelor care doresc să activeze în câștig și sunt gata să investească pentru a-și monitoriza, controla și optimiza activitatea. Deși Standardul ISO 9001:2015 reprezintă o adevărată oportunitate pentru creșterea afacerii, la prima lectură poate părea destul de greu de interpretat și aplicat iar acest lucru conduce uneori […]

Sistemul de management al calității se adresează tuturor firmelor care doresc să activeze în câștig și sunt gata să investească […]

Sistemul de management al calității pentru firmele mici și mijlocii – Partea I

Sistemul de management al calității nu este doar pentru firmele mari și foarte mari. ISO se adresează și firmelor mici și mijlocii, iar implementarea standardului de calitate reprezintă o investiție favorabilă și o adevărată oportunitate pentru creșterea afacerii. Calitatea, asigurarea calității și managementul calității sunt concepte care reprezintă, din ce în ce mai mult, obiectivul […]

Sistemul de management al calității nu este doar pentru firmele mari și foarte mari. ISO se adresează și firmelor mici […]

GESTIONAREA RISCURILOR – Cu ce categorii de riscuri ne confruntăm?

Identificarea riscurilor reale și a celor potențiale precum și modalitatea prin care ne raportăm la risc din perspectiva managementului reactiv sau pro-activ sunt tratate în contextul standardului SR EN ISO 9001:2015. Gestionarea riscurilor se concentrează în principal pe identificarea acelor factori care ar putea afecta afacerea, având în vedere că fiecare organizație, indiferent de activitatea […]

Identificarea riscurilor reale și a celor potențiale precum și modalitatea prin care ne raportăm la risc din perspectiva managementului reactiv […]

Cultura calităţii – creştere şi performanţă în cadrul organizaţiei tale

Cum crești o cultură a calității în compania ta? Cheia dezvoltării continue în condițiile unei concurențe puternice este, fără îndoială, implementarea unei culturi organizaționale orientate spre calitate. Indiferent că o privești din perspectiva standardelor de calitate ISO sau nu, calitatea este unul din factorii cei mai importanți de care depinde succesul unei organizații.   Ce […]

Cum crești o cultură a calității în compania ta? Cheia dezvoltării continue în condițiile unei concurențe puternice este, fără îndoială, […]