Filtrare Articole Contextul oganizațional

Cultura calităţii – creştere şi performanţă în cadrul organizaţiei tale

Cum crești o cultură a calității în compania ta? Cheia dezvoltării continue în condițiile unei concurențe puternice este, fără îndoială, implementarea unei culturi organizaționale orientate spre calitate. Indiferent că o privești din perspectiva standardelor de calitate ISO sau nu, calitatea este unul din factorii cei mai importanți de care depinde succesul unei organizații.   Ce […]

Cum crești o cultură a calității în compania ta? Cheia dezvoltării continue în condițiile unei concurențe puternice este, fără îndoială, […]

Tu ştii de ce documente ai nevoie în cadrul organizaţiei tale?

Unul dintre obiectivele urmărite prin revizuirea seriei de standarde ISO 9000 a fost acela de a permite o mai mare flexibilitate fiecărei organizații în a decide volumul necesar de informații documentate – documente și înregistrări, așa cum le știm din edițiile anterioare – astfel încât să se poată demonstra planificarea, operarea și controlul proceselor din […]

Unul dintre obiectivele urmărite prin revizuirea seriei de standarde ISO 9000 a fost acela de a permite o mai mare […]

Importanța managementului superior pentru asigurarea calității în cadrul organizației

Cerințele noii ediții ale standardului presupun  o implicare mult mai accentuată a managementului în ceea ce privește aspectele critice ale sistemului de management al calității. Motivația acestor modificări pornește de la faptul că, în urma analizelor privind aplicarea standardului ISO 9001 de-a lungul anilor, a reieșit în mod constant și corect faptul că rezultatele implementării sistemului […]

Cerințele noii ediții ale standardului presupun  o implicare mult mai accentuată a managementului în ceea ce privește aspectele critice ale […]

Cum să înțelegi nevoile și așteptările părților interesate ale unei organizații

O nouă cerință a standardului ISO 9001:2015 este reprezentată de necesitatea ca organizațiile să înțeleagă nevoile și așteptările părților interesate. Acestea pot avea un impact major asupra capabilității organizației de a furniza produse și servicii care să satisfacă în mod consecvent cerințele clienților, dar și cerințele legale.     Ce înseamnă o parte interesată relevantă?  O […]

O nouă cerință a standardului ISO 9001:2015 este reprezentată de necesitatea ca organizațiile să înțeleagă nevoile și așteptările părților interesate. […]

Ghid: Cum să analizăm contextul organizației

Printre schimbările importante aduse de noua versiune a standardului ISO 9001:2015 se numără și accentul crescut pe contextul organizațional. Intenția de bază este ca organizațiile să obțină un nivel cât mai ridicat de înțelegere referitor la domeniul de activitate al acestora, precum și asupra celor mai importante probleme care pot afecta sistemul de management implementat, […]

Printre schimbările importante aduse de noua versiune a standardului ISO 9001:2015 se numără și accentul crescut pe contextul organizațional. Intenția […]