Filtrare Articole Managementul calității

Interviu Liliana Nițu, președintele Asociației Române pentru Calitate – ARC: Cum a evoluat calitatea în România de la lansarea ISO 9001: 2015?

În anul 2015, sistemul de management al calității ISO 9001 a fost revizuit, ediția ISO 9001: 2015 aducând modificări majore pentru mediul de afaceri. Standardul a fost dezvoltat pentru a oferi organizațiilor un instrument eficient pentru managementul calității, indiferent de mărime, industrie sau locație.   La 3 ani de la revizuirea ISO 9001, președintele Asociației Române pentru Calitate, doamna Liliana Nițu, a acordat […]

În anul 2015, sistemul de management al calității ISO 9001 a fost revizuit, ediția ISO 9001: 2015 aducând modificări majore pentru […]

Sistemul de management al calității pentru firmele mici și mijlocii – Partea a II- a

Sistemul de management al calității se adresează tuturor firmelor care doresc să activeze în câștig și sunt gata să investească pentru a-și monitoriza, controla și optimiza activitatea. Deși Standardul ISO 9001:2015 reprezintă o adevărată oportunitate pentru creșterea afacerii, la prima lectură poate părea destul de greu de interpretat și aplicat iar acest lucru conduce uneori […]

Sistemul de management al calității se adresează tuturor firmelor care doresc să activeze în câștig și sunt gata să investească […]

Sistemul de management al calității pentru firmele mici și mijlocii – Partea I

Sistemul de management al calității nu este doar pentru firmele mari și foarte mari. ISO se adresează și firmelor mici și mijlocii, iar implementarea standardului de calitate reprezintă o investiție favorabilă și o adevărată oportunitate pentru creșterea afacerii. Calitatea, asigurarea calității și managementul calității sunt concepte care reprezintă, din ce în ce mai mult, obiectivul […]

Sistemul de management al calității nu este doar pentru firmele mari și foarte mari. ISO se adresează și firmelor mici […]

6 pași pentru a da un start bun afacerii tale

Chiar dacă implementarea unui sistem de management al calității nu este în fruntea listei de priorități a unei organizații nou-înființate, este totuși important ca această opțiune să fie luată în considerare. Așadar, este implementarea unui sistem de management al calității o investiție favorabilă pentru o afacere la început de drum? Iată câteva răspunsuri mai jos. […]

Chiar dacă implementarea unui sistem de management al calității nu este în fruntea listei de priorități a unei organizații nou-înființate, […]

Funcțiile managementului calității

Managementul calității, în accepțiunea standardului SR EN ISO 9000:2006 (definiție menținută și în proiectul final al standardului ISO 9000:2015, care va înlocui în curând standardul existent), se referă la acele “activități coordonate pentru a orienta și controla o organizație în ceea ce privește calitatea”. Conform aceluiași standard, managementul calității poate să includă: stabilirea politicii și […]

Managementul calității, în accepțiunea standardului SR EN ISO 9000:2006 (definiție menținută și în proiectul final al standardului ISO 9000:2015, care […]