Împreună cu Asociația Română pentru Calitate (ARC), în cadrul Parteneriatului pentru Calitate încheiat între ARC și Felder Gruppe România, ne propunem să înțelegem mai bine conceptul de calitate și te invităm să ne fii alături în acest demers.

În această secțiune vei găsi articole, infografice, interviuri cu personalități din domeniu despre calitate, precum și informații despre sisteme de management al calității.

Împreună cu Asociația Română pentru Calitate (ARC), în cadrul Parteneriatului pentru Calitate încheiat între ARC și Felder Gruppe România, ne propunem să înțelegem mai bine conceptul de calitate și te invităm să ne fii alături în acest demers.

În această secțiune vei găsi articole, infografice, interviuri cu personalități din domeniu despre calitate, precum și informații despre sisteme de management al calității.

În această secțiune vei găsi articole, infografice, interviuri cu personalități din domeniu despre calitate, precum și informații despre sisteme de management al calității.

În această secțiune vei găsi articole, infografice, interviuri cu personalități din domeniu despre calitate, precum și informații despre sisteme de management al calității.

Satisfacerea clienților

Cum măsori satisfacția clienților tăi?

De ce e important să măsori gradul de satisfacție al clienților tăi, sfaturi practice și recomandări Satisfacția clienților este unul dintre elementele-cheie pentru succesul unei organizații sau altfel spus, de satisfacția clienților tăi depinde succesul și dezvoltarea afacerii tale. Satisfacția clienților nu dă doar măsura succesului produselor și serviciilor companiei tale, ci oferă în același […]
De ce e important să măsori gradul de satisfacție al clienților tăi, sfaturi practice și recomandări Satisfacția clienților este unul […]

9 modalități de a crea și a îmbunătăți relația cu clienții

Tu cât de bine îți cunoști clienții?  Nimeni nu poate contesta faptul că, pentru client, calitatea produselor reprezintă un factor extrem de important în alegerea furnizorului, deși, în prezent, cele mai multe produse, indiferent de furnizor, sunt similare din punct de vedere al calității. Diferența este dată însă din ce în ce mai mult de […]
Tu cât de bine îți cunoști clienții?  Nimeni nu poate contesta faptul că, pentru client, calitatea produselor reprezintă un factor […]

De ce este calitatea importantă

În acest articol vom încerca să găsim răspunsuri la câteva întrebări esențiale despre calitate: ”de ce este importantă calitatea”, ”ce beneficii și pierderi aduce calitate sau lipsa acesteia” și ”cât ne costă calitatea sau lipsa acesteia”.   Calitatea nu costă. Philip Crosby, 1979, Părintele orientării raționalist-responsabilizantă a managementului calității Vor fi mulți aceia care vor argumenta […]
În acest articol vom încerca să găsim răspunsuri la câteva întrebări esențiale despre calitate: ”de ce este importantă calitatea”, ”ce […]

Să vorbim despre calitate

  Calitatea este un cuvânt utilizat zilnic, în cele mai diverse situații, dar, de cele mai multe ori, este greșit înțeles. Calitatea, în funcție de context, are multe conotații, cea mai bună descriere însă, ar putea fi aceea de “a nu avea surprize neplăcute”. Nu trebuie să pierdem din vedere faptul că, până la urmă, […]
  Calitatea este un cuvânt utilizat zilnic, în cele mai diverse situații, dar, de cele mai multe ori, este greșit […]