GESTIONAREA RISCURILOR – Cu ce categorii de riscuri ne confruntăm?

Identificarea riscurilor reale și a celor potențiale precum și modalitatea prin care ne raportăm la risc din perspectiva managementului reactiv sau pro-activ sunt tratate în contextul standardului SR EN ISO 9001:2015. Gestionarea riscurilor se concentrează în principal pe identificarea acelor factori care ar putea afecta afacerea, având în vedere că fiecare organizație, indiferent de activitatea […]
Identificarea riscurilor reale și a celor potențiale precum și modalitatea prin care ne raportăm la risc din perspectiva managementului reactiv […]

Cultura calităţii – creştere şi performanţă în cadrul organizaţiei tale

Cum crești o cultură a calității în compania ta? Cheia dezvoltării continue în condițiile unei concurențe puternice este, fără îndoială, implementarea unei culturi organizaționale orientate spre calitate. Indiferent că o privești din perspectiva standardelor de calitate ISO sau nu, calitatea este unul din factorii cei mai importanți de care depinde succesul unei organizații.   Ce […]
Cum crești o cultură a calității în compania ta? Cheia dezvoltării continue în condițiile unei concurențe puternice este, fără îndoială, […]

Riscuri și oportunități în contextul standardului SR EN ISO 9001:2015

Obiectivele în teorie sunt frumoase și promițătoare, sunt acele etape intermediare pe care le parcurgem în drumul nostru către destinația dorită, dar cum nu întotdeauna acest drum este lin și plin de atracții, pot apărea și diferite obstacole. Astfel, tot timpul trebuie să luăm toate scenariile în considerare, chiar dacă vorbim despre o călătorie lungă […]
Obiectivele în teorie sunt frumoase și promițătoare, sunt acele etape intermediare pe care le parcurgem în drumul nostru către destinația […]

Obiectivele în domeniul calității – elemente-cheie în procesul de îmbunătățire a performanței organizației (partea II)

Este bine să avem obiective, acestea ne dau o direcție și doar simpla lor formulare ne ajută să fim mai aproape de ceea ce ne dorim, însă acestea trebuie să țină cont și de o serie de factori pentru a putea fi atinse. Dacă în articolul precedent am aflat că obiectivele trebuie să fie S.M.A.R.T […]
Este bine să avem obiective, acestea ne dau o direcție și doar simpla lor formulare ne ajută să fim mai […]

Obiectivele în domeniul calității – elemente-cheie în procesul de îmbunătățire a performanței organizației (partea I)

Obiectivele în domeniul calității – element cheie în procesul de îmbunătățire a performanței organizației   Începutul unui nou an este acel moment în care cei mai mulți dintre noi suntem seduși de promisiunea unui an mai bun pe toate planurile, în care ne facem listă cu obiective și stabilim ce schimbări vrem să facem: anul acesta […]
Obiectivele în domeniul calității – element cheie în procesul de îmbunătățire a performanței organizației   Începutul unui nou an este acel […]