Ce trebuie să știi despre audit

Deși cel mai adesea, conceptul de audit este perceput drept un termen negativ sau cu repercusiuni negative, auditul, indiferent de tipul acestuia, ar trebui văzut, de fapt, drept un sprijin și un instrument pentru organizații. Preluat din vocabularul utilizat în literatura universală de specialitate în diverse domenii, mai ales management și control, termenul audit este folosit cu […]

Deși cel mai adesea, conceptul de audit este perceput drept un termen negativ sau cu repercusiuni negative, auditul, indiferent de […]

Îmbunătățește performanțele echipei tale de vânzări cu ajutorul standardului ISO 9001: 2015

Cu siguranță echipa ta de vânzări a pierdut cel puțin un client în ultimul an, nu? Atunci când echipa de vânzări face o greșeală – care poate fi foarte costisitoare – ai o metodă prescrisă pentru a o remedia și pentru a te convinge că nu se va repeta? Ai luat în considerare stabilirea unui […]

Cu siguranță echipa ta de vânzări a pierdut cel puțin un client în ultimul an, nu? Atunci când echipa de […]

Luna Calității – Ce înseamnă calitatea pentru angajații Felder Gruppe România

Anual, în noiembrie se sărbătorește la nivel mondial luna calității, scopul principal fiind acela de creștere a gradului de conștientizare asupra importanței calității în toate domeniile de activitate ale societății. În anul 2015, Felder Gruppe România și Asociația Română pentru Calitate (ARC) au semnat Parteneriatul pentru Excelență în Calitate în Industria Lemnului (PECIL), parteneriat prin […]

Anual, în noiembrie se sărbătorește la nivel mondial luna calității, scopul principal fiind acela de creștere a gradului de conștientizare […]

Interviu Mihai Ispas, prof. dr. ing. decan Facultatea de Ingineria Lemnului

Parteneriatul pentru Excelență dintre Felder KG, Felder Gruppe România și Facultatea de Ingineria Lemnului, Universitatea Transilvania din Brașov a fost realizat în anul 2008, ulterior fiind reînnoit în anul 2013. Obiectivul principal al parteneriatului constă în spijinirea de către Felder KG a Facultății de Ingineria Lemnului în creșterea numărului de studenți, îmbunătățirea activităților și a […]

Parteneriatul pentru Excelență dintre Felder KG, Felder Gruppe România și Facultatea de Ingineria Lemnului, Universitatea Transilvania din Brașov a fost […]

9 modalități de a crea și a îmbunătăți relația cu clienții

Tu cât de bine îți cunoști clienții?  Nimeni nu poate contesta faptul că, pentru client, calitatea produselor reprezintă un factor extrem de important în alegerea furnizorului, deși, în prezent, cele mai multe produse, indiferent de furnizor, sunt similare din punct de vedere al calității. Diferența este dată însă din ce în ce mai mult de […]

Tu cât de bine îți cunoști clienții?  Nimeni nu poate contesta faptul că, pentru client, calitatea produselor reprezintă un factor […]