Dacă ai ajuns pe pagina noastră, ai făcut deja primul pas spre succes

În cei aproape 20 de ani de experiență în industria prelucrării lemnului, am pus umărul la poveștile de succes a peste 4.000 de producători de mobilă din România. 

Alătură-te lor și dezvoltă-ți afacerea împreună cu noi. 

Ne cunoaștem

După ce completezi formularul, un consultant din zona ta te va contacta în cel mai scurt timp posibil.

Vom analiza proiectul tău de afacere

Împreună cu consultantul nostru vei identifica soluții 100% adaptate proiectului tău și nevoilor tale de producție.

Vom realiza oferta pentru soluțiile tehnice

În urma analizei și nevoilor tale, consultantul nostru va realiza oferta pentru proiectul tău de afacere.

Citește Termenii și Condițiile Campaniei ”Dezvoltăm împreună afaceri de succes prin Start-Up Nation”.

Dacă ai ajuns pe pagina noastră, ai făcut deja primul pas spre succes

În cei aproape 20 de ani de experiență în industria prelucrării lemnului, am pus umărul la poveștile de succes a peste 4.000 de producători de mobilă din România. 

Alătură-te lor și dezvoltă-ți afacerea împreună cu noi. 

Ne cunoaștem

După ce completezi formularul, un consultant din zona ta te va contacta în cel mai scurt timp posibil.

Vom analiza proiectul tău de afacere

Împreună cu consultantul nostru vei identifica soluții 100% adaptate proiectului tău și nevoilor tale de producție.

Vom realiza oferta pentru soluțiile tehnice

În urma analizei și nevoilor tale, consultantul nostru va realiza oferta pentru proiectul tău de afacere.

Te vom susține în dezvoltarea afacerii

Nu doar debutul trebuie să fie sprijinit, ci și următoarele etape de dezvoltare a unei afaceri. Vom fi partenerul tău de încredere și mai departe pentru ca afacerea ta să crească sănătos.

Citește Termenii și Condițiile Campaniei ”Dezvoltăm împreună afaceri de succes prin Start-Up Nation”.

Tu vii cu ideea, noi venim cu soluțiile

La Felder Gruppe România nu-ți oferim doar soluții tehnice pentru prelucrarea lemnului, ci și servicii dedicate astfel încât lucrurile să meargă mai ușor și mai repede pentru tine.

Consultanți de proiect dedicați pentru tine

Partenerii noștri agreați au o experiență îndelungată și expertiză astfel încât rata de succes a proiectului tău să fie asigurată.

Evaluare gratuită a proiectului

Povestește-ne despre proiectul tău de afaceri și consultanții noștri îți vor analiza gratuit proiectul și vor căuta soluții pentru a avea șanse cât mai mari de reușită.

Sprijin în relația cu banca

În baza parteneriatului îndelungat cu băncile partenere în cadrul proiectului Start-Up Nation, îți facilităm accesul la consultanții din cadrul băncilor partenere pentru obținerea creditului punte dacă este nevoie.

Tu vii cu ideea, noi venim cu soluțiile

La Felder Gruppe România nu-ți oferim doar soluții tehnice pentru prelucrarea lemnului, ci și servicii dedicate astfel încât lucrurile să meargă mai ușor și mai repede pentru tine.

Consultanți de proiect dedicați pentru tine

Partenerii noștri agreați au o experiență îndelungată și expertiză astfel încât rata de succes a proiectului tău să fie asigurată.

Evaluare gratuită a proiectului

Povestește-ne despre proiectul tău de afaceri și consultanții noștri îți vor analiza gratuit proiectul și vor căuta soluții pentru a avea șanse cât mai mari de reușită.

Sprijin în relația cu banca

În baza parteneriatului îndelungat cu băncile partenere în cadrul proiectului Start-Up Nation, îți facilităm accesul la consultanții din cadrul băncilor partenere pentru obținerea creditului punte dacă este nevoie.

Start-Up Nation 2018 este un program guvernamental de finanțare nerambursabilă demarat de statul român din anul 2017, care continuă și anul acesta. Principala caracteristică a acestui program este finanțarea în procent de 100% a planurilor de afaceri.

Mai precis, prin Programul Start-Up Nation, antreprenorii care au înființat sau care vor înființa o firmă vor beneficia de finanțare 100% nerambursabilă în valoare de 200.000 de lei. Mai mult, programul are acoperire națională și poate fi implementat atât în mediul rural, cât și în mediul urban, inclusiv în București-Ilfov.

  • Microintreprinderi
  • Intreprinderi mici
  • Intreprinderi mijlocii

Programul se adresează tuturor tipurilor de intreprinderi de mai sus din mediul urban și rural, inclusiv regiunile București și Ilfov.

Pentru a aplica în cadrul programului Start-Up Nation 2018, trebuie să înființați o societate cu răspundere limitată (SRL). Dacă în prezent dețineți o societate, pentru a fi eligibil în program, aceasta trebuie să fie înființată după data de 30.01.2017.

  • Achiziționarea de echipamente tehnologice, mașini, utilaje și scule pentru prelucrarea lemnului. Astfel, prin programul Start-Up Nation vă puteți achiziționa tot ce aveți nevoie pentru demararea/ dezvoltarea unei afaceri în domeniul producției de mobilă.
  • Achiziţionarea de echipamente IT tehnică de calcul tip PC, format din: unitate centrală, server, monitor, imprimantă /copiator/ multifuncţională, inclusiv sisteme portabile, licenţe necesare desfăşurării activităţii, sisteme audio-video, cu excepţia jocurilor de noroc mecanice, electrice, electronice, meselor de biliard, automatelor musicale. In categoria echipamente sunt incluse echipamentele pentru locurile de joacă și săli de sport, fitness, x-body și de forță, drone.
  • Achiziţionarea de spaţii de lucru, spaţii de producţie şi spaţii pentru prestări servicii şi comerţ. Valoarea activului achiziţionat în cazul programului se va face pe baza unei evaluări a unui expert evaluator ANEVAR cu excepţia spaţiilor mobile de lucru/ producţie/ prestări servicii/ comerţ. Activele din cadrul acestei categorii nu trebuie să aibă destinaţie locativă, la momentul achiziţiei. In categoria spații sunt incluse corturile pentru organizare evenimente și baloanele presostatice. Pentru aceste cheltuieli nu este necesar raport ANEVAR.
  • Achiziţionarea mijloacelor de transport: autoturisme, autobuze, microbuze, biciclete, mopede, motociclete, kart-uri, UTV-uri, ATV-uri, rulote cu sau fără motor, elevatoare, încărcătoare, remorci şi semiremorci, platforme, izoterme și frigorifice, doc plutitor, șalupe maritime pentru călători, ambarcaţii fluviale de agrement, aparate de zbor, autoutilitare și autovehicule cu destinație specială, cu excepţia tuturor vehiculelor simbol G, conform Ordinului MLPTL 211/2003 cu modificările şi completările ulterioare.

– Pentru activitățile de rent a car, școli de șoferi și pilotaj și transporturi cu taxi-uri nu este limitată valoarea maximă și numărul de mijloace de transport achiziționate.

– Pentru alte activități în afara celor prevăzute anterior, autoturismele sunt eligibile pentru toate activitățile din cadrul programului cu justificarea necesității achiziționării acestora în planul de afaceri, în valoare eligibilă de maxim 36.000 lei și maxim 1 autoturism/ beneficiar.

  • Achiziţionarea de mobilier, aparatură birotică şi sisteme de protecţie a valorilor umane şi materiale.
  • Achiziţionarea de echipamente (fara instalaţii) specifice în scopul obţinerii unei economii de energie, precum şi sisteme care utilizează surse regenerabile de energie pentru eficientizarea activităţilor pentru care a solicitat finanţare.
  • Achiziţionarea de echipamente de încălzire sau climatizare (fara instalaţii) aferente spaţiului de desfășurare a activității de comerţ, producţie sau servicii.
  • Salariile, utilitățile (energie electrica, consum apa, gaze, salubritate, abonament telefon si internet), servicii de contabilitate și cheltuielile aferente chiriilor pentru spaţii de lucru, spaţii de producţie şi spaţii pentru prestări servicii şi comerţ. Valoarea acestor cheltuieli (salarii, utilități, servicii de contabilitate și chirii) reprezintă o sumă forfetară de maxim 30% din valoarea cheltuielilor eligibile menționate în planul de afaceri.
  • Realizarea unei pagini web pentru prezentarea activității. Cheltuielile aferente promovarii activităţii solicitantului şi a produselor sau serviciilor, promovarea online a site-ului si cheltuielile de înregistrare domeniu fără hosting, pentru operatorii economici care nu deţin alt site şi care trebuie să fie funcţional la data depunerii cererii de eliberare a ajutorului de minimis și pe toată perioada de monitorizare, sunt decontabile în valoare eligibilă de maxim 8.000 lei. Pentru codul CAEN 6201 nu este eligibilă realizarea de pagini web și promovarea online a acesteia.
  • Achiziţionarea de active necorporale referitoare la brevete de inventie, francize, etichetare ecologică.
  • Cursuri de dezvoltare a abilităţilor antreprenoriale desfășurate în România sau în altă țară membră a Uniunii Europene – pentru asociatul/administratorul societăţii aplicante, în valoare eligibilă de maxim 3.000 lei.
  • Taxa pe valoarea adăugată nedeductibilă pentru aplicanții neplătitori de TVA conform Codului Fiscal.
  • Consultanţa pentru întocmirea documentaţiei în vederea obţinerii finanţării în cadrul prezentului program şi implementarea proiectului, în valoare eligibilă maxim 8.000 lei, fără TVA.
  • Programe software necesare desfăşurării activităţii pentru care se solicită finanţare inclusiv licenţe, în valoare eligibilă de maxim 60.000 lei. Software pentru comerţul on-line este eligibil indiferent de codul CAEN pentru care solicită finanțare, cu excepția codului CAEN 6201 – nu sunt eligible programe software necesare desfăşurării activităţii (programe software la comandă) pentru care se solicită finanţare.
  • ACTIVITATE OBLIGATORIE: Cheltuieli pentru achiziționarea a două plăci informative cu privire la programul de finanțare Start-up Nation, ce vor fi afișate la locul de implementare a proiectului. Valoarea maximă permisă pentru această cheltuială este de 500 lei.

Pentru a aplica în cadrul programului Start-Up Nation 2018, trebuie să înființați o societate cu răspundere limitată (SRL). Dacă în prezent dețineți o societate, pentru a fi eligibil în program, aceasta trebuie să fie înființată după data de 30.01.2017.

  • Firmele deja înființate să nu aibă datorii la bugetul general sau la bugetele locale;
  • Antreprenorii care dețin mai multe firme vor putea aplica în cadrul acestui program doar cu o singură firmă;
  • Pot fi înscrise firmele înființate de persoane fizice care nu au sau nu au avut calitatea de acționar/ asociat în altă firmă care desfășoară sau a desfășurat activități autorizate pentru același cod CAEN în anul anterior înscrierii sau în anul înscrierii până la deschiderea sesiunii de înscriere;
  • Codul CAEN pentru care se solicită finanțare să fie eligibil în cadrul Programului și autorizat la momentul decontului;
  • Prin intermediul firmei înscrise în cadrul programului trebuie să se creeze cel puțin un loc de muncă cu normă întreagă, pe perioadă nedeterminată şi să menţină locul de muncă ocupat, în locația de implementare a proiectului cel puțin 2 ani după finalizarea proiectului;
  • Finanțarea nerambursabilă se acordă o singură dată.

Domeniile de activitate au o mare influență în cadrul procesului de evaluare pentru că fiecare domeniu primește un punctaj. Domeniile de activitate la care facem referire în industria prelucrării lemnului și a mobilei, incluse în programul Start-Up Nation, beneficiază și de cele mai mari punctaje:

  • Producție – 30 de puncte (în cazul nostru, putem lua ca exemplu producția de mobilier);
  • Servicii – 30 de puncte (în cazul nostru, putem lua ca exemplu serviciile de debitare).

Odată ce programul a fost lansat (anunț al Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat) înscrierea se va face online (depunere proiecte) pe o perioadă de 30 zile calendaristice. După perioada înscrierilor, urmează evaluarea proiectelor în ordinea punctajului obținut, perioadă care e posibil să dureze mai mult de o lună.

Condiția de eligibilitate este ca un proiect să aibă minimum 50 de puncte.

Plata se face în maxim 2 tranşe pentru toate activităţile certificate, astfel:
Avans maxim 30% din valoarea totală a cheltuielilor eligibile aprobate;
o cerere plată sau rambursare;
Pentru solicitanții care nu optează sau nu obțin avans decontrea se face într-o singură tranșă conform mecanismului decontării prin rambursare pentru care s-a făcut dovada achitării integrale a acestora și / sau conform mecanismului decontării cererilor de plată pentru care s-au prezentat facturile.
Avansul poate fi folosit pentru achizitionarea echipamentelor sau ca suma forfetară (suma forfetara = suma maxima de 30% aferenta cheltuielilor cu salariile, utilitățile (energie electrica, consum apa, gaze, salubritate, abonament telefon si internet), servicii de contabilitate și cheltuielilor aferente chiriilor pentru spaţii de lucru, spaţii de producţie şi spaţii pentru prestări servicii şi comerţ.

Pentru a aplica în cadrul programului Start-Up Nation, trebuie realizat un plan de afaceri pentru proiect. Pentru a primi finanțarea, planul de afaceri trebuie să obțină minimum 50 de puncte în urma evaluării. Astfel, planul de afaceri ar trebui să conțină cât mai multe informații despre firmă:

  • Dacă firma este înființată și când a fost înființată;
  • Dacă ați mai avut firmă, dacă ați fost asociat;
  • Care este scopul firmei, obiectivele acesteia;
  • Care sunt activitățile pe care le veți desfășura, achizițiile, costurile, cu câți bani veți contribui (atât pentru cheltuielile neeligibile, cât și pentru cele neprevăzute).
  • Perioada de implementare este de maxim 12 luni.

Repartiția cheltuielilor este un aspect foarte important și trebuie gestionat cu atenție: în cazul unui atelier pentru producția de mobilier este posibil ca aproximativ 50% din sumă să fie investită în echipamentele necesare, motiv pentru care va fi nevoie de o bună configurație a utilajelor din atelier astfel încât să vă ajute la dezvoltarea afacerii pe termen lung.

  • Nu se acordă ajutor financiar pentru activele achiziţionate în sistem de leasing, second-hand şi cele care au constituit obiectul unei subvenţionări/finanţări nerambursabile din alte surse.
  • Beneficiarii sunt obligaţi să asigure în favoarea Agențiilor pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, Atragere de Investiții și Promovare a Exportului activele corporale achiziţionate prin program împotriva tuturor riscurilor, pe o perioadă de 4 ani (anul de implementare + 3 ani de monitorizare) şi să cesioneze toate drepturile pe care le vor dobândi în temeiul asigurării către AIMMAIPE. Această asigurare poate fi facută şi anual cu clauză de prelungire, cu obligativitatea trimiterii către AIMMAIPE, anual, a unei copii după aceasta la momentul reînnoirii. În situația unui credit punte, asigurarea activelor corporale poate fi cesionată, cu acordul AIMMAIPE, în favoarea instituției partenere până la rambursarea acestuia.
  • Beneficiarii nu pot schimba, la achiziţionare, activele pentru care au primit acordul de principiu.

– beneficiarii au voie să schimbe la decont numele mărcii, producătorului pentru echipament/utilaje, în cazul în care au trecut în aplicație nume de mărci, producători, cu păstrarea denumirii și a operațiilor pe care le efectua echipamentul/utilajul initial;

– beneficiarii au voie să schimbe la decont caracteristicile echipamentelor/utilajelor cu caracteristici mai performante, dar cu păstrarea denumirii și a operațiilor pe care le efectua echipamentul initial.

  • Beneficiarul poate schimba locația implementării proiectului până la depunerea decontului aferent primei tranșe/unicei tranșe, cu notificarea prealabilă a AIMMAIPE cu condiția ca schimbarea să fie în locații similare celei pentru care a obținut punctaj.
  • Cheltuielile efectuate, inclusiv dosarul achiziției și/sau facturile emise înaintea intrării în vigoare a acordului de finanţare, nu sunt eligibile, cu excepţia celor aferente serviciilor de consultanta angrenate in vederea intocmirii documentatiei pentru obtinerea finantarii in cadrul Programului Start-up Nation.

Start-Up Nation 2018 este un program guvernamental de finanțare nerambursabilă demarat de statul român din anul 2017, care continuă și anul acesta. Principala caracteristică a acestui program este finanțarea în procent de 100% a planurilor de afaceri.  

Mai precis, prin Programul Start-Up Nation, antreprenorii care au înființat sau care vor înființa o firmă vor beneficia de finanțare 100% nerambursabilă în valoare de 200.000 de lei. Mai mult, programul are acoperire națională și poate fi implementat atât în mediul rural, cât și în mediul urban, inclusiv în București-Ilfov. 

  • Microintreprinderi 
  • Intreprinderi mici  
  • Intreprinderi mijlocii  

Programul se adresează tuturor tipurilor de intreprinderi de mai sus din mediul urban și rural, inclusiv regiunile București și Ilfov.  

Pentru a aplica în cadrul programului Start-Up Nation 2018, trebuie să înființezi o societate cu răspundere limitată (SRL). Dacă în prezent deții o societate, pentru a fi eligibil în program, aceasta trebuie să fie înființată după data de 30.01.2017.

Pentru a aplica în cadrul programului Start-Up Nation, trebuie realizat un plan de afaceri pentru proiect. Pentru a primi finanțarea, planul de afaceri trebuie să obțină minimum 50 de puncte în urma evaluării. Astfel, planul de afaceri ar trebui să conțină cât mai multe informații despre firmă:

  • Dacă firma este înființată și când a fost înființată;
  • Dacă ai mai avut firmă, dacă ai fost asociat;
  • Care este scopul firmei, obiectivele acesteia;
  • Care sunt activitățile pe care le vei desfășura, achizițiile, costurile, cu câți bani vei contribui (atât pentru cheltuielile neeligibile, cât și pentru cele neprevăzute).

În cadrul Programului Start-up Nation – România 2018 se poate acorda, la solicitarea beneficiarului, un avans de până la 30% din suma totală aprobată ca ajutor financiar nerambursabil.

Repartiția cheltuielilor este un aspect foarte important și trebuie gestionat cu atenție: în cazul unui atelier pentru producția de mobilier este posibil ca aproximativ 50% din sumă să fie investită în echipamentele necesare, motiv pentru care va fi nevoie de o bună configurație a utilajelor din atelier astfel încât să te ajute la dezvoltarea afacerii pe termen lung.

Pentru a aplica în cadrul programului Start-Up Nation 2018, trebuie să înființezi o societate cu răspundere limitată (SRL). Dacă în prezent deții o societate, pentru a fi eligibil în program, aceasta trebuie să fie înființată după data de 30.01.2017.

  • Firmele deja înființate să nu aibă datorii la bugetul general sau la bugetele locale;
  • Antreprenorii care dețin mai multe firme vor putea aplica în cadrul acestui program doar cu o singură firmă;
  • Pot fi înscrise firmele înființate de persoane fizice care nu au sau nu au avut calitatea de acționar/ asociat în altă firmă care desfășoară sau a desfășurat activități autorizate pentru același cod CAEN în ultimii 2 ani;
  • Codul CAEN pentru care se solicită finanțare să fie eligibil în cadrul Programului și autorizat la momentul decontului;
  • Prin intermediul firmei înscrise în cadrul programului trebuie să se creeze cel puțin un loc de muncă, însă ideal ar fi să se creeze două locuri de muncă, pentru a obține un punctaj mai mare;
  • Finanțarea nerambursabilă se acordă o singură dată.

Programul permite achiziția de echipamente tehnologice, mașini, utilaje și scule pentru prelucrarea lemnului. Astfel, prin programul Start-Up Nation îți poți achiziționa tot ce ai nevoie pentru demararea/ dezvoltarea unei afaceri în domeniul producției de mobilă sau prestării de servicii de debitare.

Domeniile de activitate au o mare influență în cadrul procesului de evaluare pentru că fiecare domeniu primește un punctaj. Domeniile de activitate la care facem referire în industria prelucrării lemnului și a mobilei, incluse în programul Start-Up Nation, beneficiază și de cele mai mari punctaje:

  • Producție – 30 de puncte (producția de mobilier);
  • Servicii – 30 de puncte (serviciile de debitare).

SEMINARII GRATUITE
START-UP NATION 2018

Alături de invitații noștri, îți răspundem la toate întrebările și te sprijinim în demararea și dezvoltarea afacerii tale în prelucrarea lemnului prin Start-Up Nation 2018. 
Vizitează pagina dedicată pentru a afla mai multe detalii și rezervă-ți un loc la seminarul gratuit în zona geografică cea mai apropiată de tine.

Soluții tehnice complete

Indiferent de tipul producției afacerii tale, îți oferim soluții complete, adaptate nevoilor tale de dezvoltare.


Soluții industriale complete pentru firmele mijlocii și mari 100% din Austria.

Soluții profesionale destinate firmelor mici și mijlocii​ 100% din Austria.

Soluții economice destinate micilor ateliere​ 100% din Austria.

Asistență tehnică în garanție și post-garanție, instruire și piese de schimb.

Soluții complete pentru aerul comprimat​ din Germania.

Scule de mână electrice și pneumatice profesionale​.

Soluții
tehnice
complete

Indiferent de tipul producției afacerii tale, îți oferim soluții complete, adaptate nevoilor tale de dezvoltare.

FORMAT-4

Soluții industriale complete pentru firmele mijlocii și mari 100% din Austria

FELDER

Soluții profesionale destinate firmelor mici și mijlocii 100% din Austria

HAMMER

Soluții economice destinate micilor ateliere 100% din Austria

BLITZ SERVICE

Asistență tehnică în garanție și post-garanție, instruire și piese de schimb

SCHNEIDER AIRSYSTEMS

Soluții complete pentru aerul comprimat din Germania

FESTOOL

Scule de mână electrice și pneumatice profesionale

1

Aproape 20 de ani de experiență în industria lemnului în România

1

Peste 100 de proiecte implementate cu succes în 2017

1

Peste 4000 de clienți în România

1

Peste 5.500 de utilaje vândute în România

1

Aproape 20 de ani de experiență în industrie

1

 Proiecte implementate cu succes în 2017

1

Peste 4.000 de clienți în România

1

Peste 5.500 de utilaje vândute în România

Proiectul tău este pe mâini bune

Experiența noastră de aproape 20 de ani în industria de prelucrare secundară a lemnului lucrează în sprijinul proiectului tău. Descoperă mai jos ce putem face pentru tine.

Proiectul tău este pe mâini bune

Experiența noastră de aproape 20 de ani în industria de prelucrare secundară a lemnului lucrează în sprijinul proiectului tău. Descoperă mai jos ce putem face pentru tine.

Consultanță tehnică
gratuită

Beneficiezi de consultanță de specialitate gratuită în identificarea soluțiilor tehnice potrivite nevoilor tale de prelucrare pentru viitoarea ta afacere.     

Soluții tehnice
complete

Comercializăm o gamă largă de soluții tehnice de prelucrare secundară pentru lemn, PAL sau MDF, realizată 100% în Austria.

Consultant dedicat
proiectului tău

Ai consultant dedicat pentru proiectul tău, disponibil oricând, astfel încât comunici cu un singur om de la început până la final.  

Tehnician dedicat pentru instalarea utilajelor

Nu asigurăm doar livrarea soluțiilor tehnice potrivite pentru viitoarea ta afacerea, ci și serviciile necesare ca să pornești cu succes la drum: instalare, instruire, întreținere și reparații.

Acoperire națională

Indiferent de localitatea în care te afli, avem acoperire națională și echipă dedicată de teren pentru consultanță și demonstrații de produs gratuite direct la tine în atelier.

Pachete predefinite

Totul este mai rapid pentru că am pregătit pachete predefinite pentru ateliere și fabrici de producție de mobilier.  

Transparență totală

Asigurăm transparență totală în toate etapele colaborării noastre astfel încât să știi absolut toate detaliile proiectului tău, în orice moment.  

Susținere pe tot parcursul proiectului

Din momentul în care ne contactezi și până în momentul instalării utilajelor în atelier, suntem alături de tine și nu numai. Vom fi partenerul tău și în următoarele etape de dezvoltare a afacerii tale.

Consultanță tehnică
gratuită

Beneficiezi de consultanță de specialitate gratuită în identificarea soluțiilor tehnice potrivite nevoilor tale de prelucrare pentru viitoarea ta afacere.     

Soluții tehnice
complete

Comercializăm o gamă largă de soluții tehnice de prelucrare secundară pentru lemn, PAL sau MDF, realizată 100% în Austria.

Consultant dedicat
proiectului tău

Ai consultant dedicat pentru proiectul tău, disponibil oricând, astfel încât comunici cu un singur om de la început până la final.  

Tehnician dedicat pentru instalarea utilajelor

Nu asigurăm doar livrarea soluțiilor tehnice potrivite pentru viitoarea ta afacerea, ci și serviciile necesare ca să pornești cu succes la drum: instalare, instruire, întreținere și reparații.

Acoperire națională

Indiferent de localitatea în care te afli, avem acoperire națională și echipă dedicată de teren pentru consultanță și demonstrații de produs gratuite direct la tine în atelier.

Pachete predefinite

Totul este mai rapid pentru că am pregătit pachete predefinite pentru ateliere și fabrici de producție de mobilier.  

Transparență totală

Asigurăm transparență totală în toate etapele colaborării noastre astfel încât să știi absolut toate detaliile proiectului tău, în orice moment.  

Susținere pe tot parcursul proiectului

Din momentul în care ne contactezi și până în momentul instalării utilajelor în atelier, suntem alături de tine și nu numai. Vom fi partenerul tău și în următoarele etape de dezvoltare a afacerii tale.

Ne cunoaștem

După ce completezi formularul, un consultant din zona ta te va contacta în cel mai scurt timp posibil.

Vom analiza proiectul tău de afacere

Împreună cu consultantul nostru vei identifica soluții 100% adaptate proiectului tău și nevoilor tale de producție.

Vom realiza oferta pentru soluțiile tehnice

În urma analizei și nevoilor tale, consultantul nostru va realiza oferta pentru proiectul tău de afacere.

Te vom susține în dezvoltarea afacerii

Nu doar debutul trebuie să fie sprijinit, ci și următoarele etape de dezvoltare a unei afaceri. Vom fi partenerul tău de încredere și mai departe pentru ca afacerea ta să crească sănătos.

Citește Termenii și Condițiile Campaniei ”Dezvoltăm împreună afaceri de succes prin Start-Up Nation”.

Ne cunoaștem

După ce completezi formularul, un consultant din zona ta te va contacta în cel mai scurt timp posibil.

Vom analiza proiectul tău de afacere

Împreună cu consultantul nostru vei identifica soluții 100% adaptate proiectului tău și nevoilor tale de producție.

Vom realiza oferta pentru soluțiile tehnice

În urma analizei și nevoilor tale, consultantul nostru va realiza oferta pentru proiectul tău de afacere.

Citește Termenii și Condițiile Campaniei ”Dezvoltăm împreună afaceri de succes prin Start-Up Nation”.

Am hotărât să ne tehnologizăm și, văzând la un târg un echipament care ne-a convins, l-am luat pe acela. Ulterior, fiind mulțumit de acest utilaj, am mers în continuare cu Felder Gruppe. Și pentru că suntem unul dintre primii din România care a cumpărat de la Felder Gruppe România, s-a creat o relație specială între companii.
George Uzun
Profilo Group, București
Am plecat la București, la recomandarea unui prieten, la Felder Gruppe România unde l-am cunoscut pe Paul și i-am zis că vreau să cumpăr utilaje să fac mobilă, canapele. Ne-a fost foarte greu până am reglat mașinile, dar până la urmă am reușit. Ne-au susținut, bineînțeles, cei din echipa Felder Gruppe România. Tot timpul ne-au susținut. Efectiv ne-au învățat să făcem mobilă.
Ciprian Dumitru
ABC Building, Sibiu
Colaborarea cu Felder Gruppe România am început-o în anul 2003, primul utilaj fiind un circular care s-a dovedit a fi foarte fiabil comparativ cu ceea ce aveam înainte. Ulterior am mai achiziționat două circulare, două mașini mari de cant și un circular de tăiat în pachet. În prezent avem patru echipamente Felder Gruppe dintr-un total de cinci.
Cristian Găvan
MAM Bricolaj, București