Filtrare Articole Sistem de management al calității

Sistemul de management al calității pentru firmele mici și mijlocii – Partea a II- a

Sistemul de management al calității se adresează tuturor firmelor care doresc să activeze în câștig și sunt gata să investească pentru a-și monitoriza, controla și optimiza activitatea. Deși Standardul ISO 9001:2015 reprezintă o adevărată oportunitate pentru creșterea afacerii, la prima lectură poate părea destul de greu de interpretat și aplicat iar acest lucru conduce uneori […]

Sistemul de management al calității se adresează tuturor firmelor care doresc să activeze în câștig și sunt gata să investească […]

Sistemul de management al calității pentru firmele mici și mijlocii – Partea I

Sistemul de management al calității nu este doar pentru firmele mari și foarte mari. ISO se adresează și firmelor mici și mijlocii, iar implementarea standardului de calitate reprezintă o investiție favorabilă și o adevărată oportunitate pentru creșterea afacerii. Calitatea, asigurarea calității și managementul calității sunt concepte care reprezintă, din ce în ce mai mult, obiectivul […]

Sistemul de management al calității nu este doar pentru firmele mari și foarte mari. ISO se adresează și firmelor mici […]

Îmbunătățește performanțele echipei tale de vânzări cu ajutorul standardului ISO 9001: 2015

Cu siguranță echipa ta de vânzări a pierdut cel puțin un client în ultimul an, nu? Atunci când echipa de vânzări face o greșeală – care poate fi foarte costisitoare – ai o metodă prescrisă pentru a o remedia și pentru a te convinge că nu se va repeta? Ai luat în considerare stabilirea unui […]

Cu siguranță echipa ta de vânzări a pierdut cel puțin un client în ultimul an, nu? Atunci când echipa de […]

Tu ştii de ce documente ai nevoie în cadrul organizaţiei tale?

Unul dintre obiectivele urmărite prin revizuirea seriei de standarde ISO 9000 a fost acela de a permite o mai mare flexibilitate fiecărei organizații în a decide volumul necesar de informații documentate – documente și înregistrări, așa cum le știm din edițiile anterioare – astfel încât să se poată demonstra planificarea, operarea și controlul proceselor din […]

Unul dintre obiectivele urmărite prin revizuirea seriei de standarde ISO 9000 a fost acela de a permite o mai mare […]

De ce să implementezi un sistem de management al calității?

Clienții au nevoi și așteptări din ce în ce mai mari în ceea ce privește calitatea serviciilor și a produselor unei organizații. Într-o piață globală, cu o ofertă diversificată, calitatea reprezintă in factor de decizie în procesul de cumpărare. Noile tehnologii oferă accesul la noi moduri și instrumente de comunicare. Prin intermediul platformelor online clienții își […]

Clienții au nevoi și așteptări din ce în ce mai mari în ceea ce privește calitatea serviciilor și a produselor unei […]