Împreună cu Asociația Română pentru Calitate (ARC), în cadrul Parteneriatului pentru Calitate încheiat între ARC și Felder Gruppe România, ne propunem să înțelegem mai bine conceptul de calitate și te invităm să ne fii alături în acest demers.

În această secțiune, vei găsi articole, infografice, interviuri cu personalități din domeniu despre calitate, precum și informații despre sisteme de management al calității.

Împreună cu Asociația Română pentru Calitate (ARC), în cadrul Parteneriatului pentru Calitate încheiat între ARC și Felder Gruppe România, ne propunem să înțelegem mai bine conceptul de calitate și te invităm să ne fii alături în acest demers.

În această secțiune, vei găsi articole, infografice, interviuri cu personalități din domeniu despre calitate, precum și informații despre sisteme de management al calității.

Află ce este calitatea și cum aceasta poate să contribuie la dezvoltarea afacerii tale împreună cu Asociația Română pentru Calitate (ARC), în cadrul Parteneriatului pentru Calitate încheiat între ARC și Felder Gruppe România. Te invităm mai jos să citești articole despre calitate, standarde de calitate și sisteme de management ale calității.

Află ce este calitatea și cum aceasta poate să contribuie la dezvoltarea afacerii tale împreună cu Asociația Română pentru Calitate (ARC), în cadrul Parteneriatului pentru Calitate încheiat între ARC și Felder Gruppe România. Te invităm mai jos să citești articole despre calitate, standarde de calitate și sisteme de management ale calității.

Filtrare Articole Sistem de management al calității

Sistemul de management al calității pentru firmele mici și mijlocii – Partea a II- a

Sistemul de management al calității se adresează tuturor firmelor care doresc să activeze în câștig și sunt gata să investească pentru a-și monitoriza, controla și optimiza activitatea. Deși Standardul ISO 9001:2015 reprezintă o adevărată oportunitate pentru creșterea afacerii, la prima lectură poate părea destul de greu de interpretat și aplicat iar acest lucru conduce uneori […]
Sistemul de management al calității se adresează tuturor firmelor care doresc să activeze în câștig și sunt gata să investească […]

Sistemul de management al calității pentru firmele mici și mijlocii – Partea I

Sistemul de management al calității nu este doar pentru firmele mari și foarte mari. ISO se adresează și firmelor mici și mijlocii, iar implementarea standardului de calitate reprezintă o investiție favorabilă și o adevărată oportunitate pentru creșterea afacerii. Calitatea, asigurarea calității și managementul calității sunt concepte care reprezintă, din ce în ce mai mult, obiectivul […]
Sistemul de management al calității nu este doar pentru firmele mari și foarte mari. ISO se adresează și firmelor mici […]

Îmbunătățește performanțele echipei tale de vânzări cu ajutorul standardului ISO 9001: 2015

Cu siguranță echipa ta de vânzări a pierdut cel puțin un client în ultimul an, nu? Atunci când echipa de vânzări face o greșeală – care poate fi foarte costisitoare – ai o metodă prescrisă pentru a o remedia și pentru a te convinge că nu se va repeta? Ai luat în considerare stabilirea unui […]
Cu siguranță echipa ta de vânzări a pierdut cel puțin un client în ultimul an, nu? Atunci când echipa de […]

Tu ştii de ce documente ai nevoie în cadrul organizaţiei tale?

Unul dintre obiectivele urmărite prin revizuirea seriei de standarde ISO 9000 a fost acela de a permite o mai mare flexibilitate fiecărei organizații în a decide volumul necesar de informații documentate – documente și înregistrări, așa cum le știm din edițiile anterioare – astfel încât să se poată demonstra planificarea, operarea și controlul proceselor din […]
Unul dintre obiectivele urmărite prin revizuirea seriei de standarde ISO 9000 a fost acela de a permite o mai mare […]

De ce să implementezi un sistem de management al calității?

Clienții au nevoi și așteptări din ce în ce mai mari în ceea ce privește calitatea serviciilor și a produselor unei organizații. Într-o piață globală, cu o ofertă diversificată, calitatea reprezintă in factor de decizie în procesul de cumpărare. Noile tehnologii oferă accesul la noi moduri și instrumente de comunicare. Prin intermediul platformelor online clienții își […]
Clienții au nevoi și așteptări din ce în ce mai mari în ceea ce privește calitatea serviciilor și a produselor unei […]