Cum să crești productivitatea angajaților tăi

Creșterea productivității constituie o temă importantă și o provocare atât pentru mulți specialiști din domeniul forței de muncă, cât și pentru manageri din companii. Cercetările efectuate în companii din America și Europa au evidențiat faptul că mai mult de jumătate din angajați se simt decuplați de la activitățile specifice locurilor lor de muncă, ceea ce […]
Creșterea productivității constituie o temă importantă și o provocare atât pentru mulți specialiști din domeniul forței de muncă, cât și […]

Află ce înseamnă managementul schimbării în contextul SR EN ISO 9001:2015

Noua ediţie a standardului ISO 9001 a venit cu o abordare mult mai pronunţată asupra managementului schimbării, un factor cheie în vederea susținerii direcțiilor strategice ale organizației. Una dintre direcţiile noii ediţii a standardului ISO 9001 este aceea de a consolida cerințele privind schimbarea în cadrul unei organizaţii, atât la nivelul întregului sistem de management, […]
Noua ediţie a standardului ISO 9001 a venit cu o abordare mult mai pronunţată asupra managementului schimbării, un factor cheie […]

25 de modalități de a-ţi motiva angajaţii

În prezent, mediul de afaceri din întreaga lume este din ce în ce mai competitiv, performanța și creșterea veniturilor unei organizații fiind decise de o multitudine de factori externi și interni. Pentru a supraviețui în mod profitabil într-un mediu supus permanent schimbărilor, pe o piață mondială globalizată, personalul angajat devine un factor extrem de important […]
În prezent, mediul de afaceri din întreaga lume este din ce în ce mai competitiv, performanța și creșterea veniturilor unei […]

Luna Mondială a Calității

Luna Mondială a Calității reprezintă pentru fiecare din noi un prilej de a învăța mai multe despre calitate, de a consolida calitatea, inovația și durabilitatea care stă la baza activității unei organizații, dar și a întregii societăți. În fiecare an, în noiembrie se sărbătorește luna calității cu scopul de a crește gradul de conștientizare asupra […]
Luna Mondială a Calității reprezintă pentru fiecare din noi un prilej de a învăța mai multe despre calitate, de a […]

Funcțiile managementului calității

Managementul calității, în accepțiunea standardului SR EN ISO 9000:2006 (definiție menținută și în proiectul final al standardului ISO 9000:2015, care va înlocui în curând standardul existent), se referă la acele “activități coordonate pentru a orienta și controla o organizație în ceea ce privește calitatea”. Conform aceluiași standard, managementul calității poate să includă: stabilirea politicii și […]
Managementul calității, în accepțiunea standardului SR EN ISO 9000:2006 (definiție menținută și în proiectul final al standardului ISO 9000:2015, care […]