Tu ştii de ce documente ai nevoie în cadrul organizaţiei tale?

Unul dintre obiectivele urmărite prin revizuirea seriei de standarde ISO 9000 a fost acela de a permite o mai mare flexibilitate fiecărei organizații în a decide volumul necesar de informații documentate – documente și înregistrări, așa cum le știm din edițiile anterioare – astfel încât să se poată demonstra planificarea, operarea și controlul proceselor din […]
Unul dintre obiectivele urmărite prin revizuirea seriei de standarde ISO 9000 a fost acela de a permite o mai mare […]

Importanța managementului superior pentru asigurarea calității în cadrul organizației

Cerințele noii ediții ale standardului presupun  o implicare mult mai accentuată a managementului în ceea ce privește aspectele critice ale sistemului de management al calității. Motivația acestor modificări pornește de la faptul că, în urma analizelor privind aplicarea standardului ISO 9001 de-a lungul anilor, a reieșit în mod constant și corect faptul că rezultatele implementării sistemului […]
Cerințele noii ediții ale standardului presupun  o implicare mult mai accentuată a managementului în ceea ce privește aspectele critice ale […]

Părintele managementului calității – Joseph Moses Juran

Josep Moses Juran s-a născut la Brăila la data de 24 decembrie 1904. La vârsta de trei ani, în 1907, s-a mutat cu familia la Gura Humorului, care aparţinea atunci de Imperiul Austro-Ungar, unde a locuit până la vârsta de 8 ani. În 1912 a emigrat împreună cu familia în America, unde, de mic copil, […]
Josep Moses Juran s-a născut la Brăila la data de 24 decembrie 1904. La vârsta de trei ani, în 1907, […]

De ce să implementezi un sistem de management al calității?

Clienții au nevoi și așteptări din ce în ce mai mari în ceea ce privește calitatea serviciilor și a produselor unei organizații. Într-o piață globală, cu o ofertă diversificată, calitatea reprezintă in factor de decizie în procesul de cumpărare. Noile tehnologii oferă accesul la noi moduri și instrumente de comunicare. Prin intermediul platformelor online clienții își […]
Clienții au nevoi și așteptări din ce în ce mai mari în ceea ce privește calitatea serviciilor și a produselor unei […]

Ce este un sistem de management al calității

Termenul „management” provine din latinescul manum agere = „a conduce cu mana“ fiind considerat de unii ca o arta, în timp ce alții consideră că, din contră, este o știință. Din perspectiva unei organizații, managementul este privit ca un proces care are drept scop asigurarea realizării obiectivelor planificate. Henri Fayol, inginer francez care a elaborat […]
Termenul „management” provine din latinescul manum agere = „a conduce cu mana“ fiind considerat de unii ca o arta, în […]