ISO 9001

Cum organizezi și gestionezi activitățile și fluxurile de lucru din compania ta (III)

Într-un articol precedent am discutat despre modul de abordare a etapei de identificare a succesiunii proceselor și a interacțiunilor dintre acestea și două metode practice pe care le putem utiliza.Tot în acestă etapă, pentru a stabili câțiva pași importanți pentru operarea ulterioară, fiecare proces identificat trebuie analizat în detaliu. Definirea limitelor procesului ​La interacțiunea dintre […]
Într-un articol precedent am discutat despre modul de abordare a etapei de identificare a succesiunii proceselor și a interacțiunilor dintre […]

Cum organizezi și gestionezi activitățile și fluxurile de lucru din compania ta (II)

În articolul precedent precizam faptul că procesele din cadrul unei organizații sunt interconectate prin intermediul ieșirilor/intrărilor din aceste procese. Această interconectare determină o rețea a acestor procese, respectiv un sistem, așa cum este prezentat în figura de mai jos.   Pe măsură ce veți lua în calcul toate acele procese care fac organizația să funcționeze […]
În articolul precedent precizam faptul că procesele din cadrul unei organizații sunt interconectate prin intermediul ieșirilor/intrărilor din aceste procese. Această […]

Cum organizezi și gestionezi activitățile și fluxurile de lucru din compania ta

Orice organizație care dorește sa implementeze un sistem de management al calității trebuie să respecte o abordare pe bază de procese. Abordarea orientată spre procese este o strategie de management. Abordarea pe bază de proces poate fi aplicată în orice organizație și în orice sistem de management indiferent de tipul, mărimea sau complexitatea sa. Când […]
Orice organizație care dorește sa implementeze un sistem de management al calității trebuie să respecte o abordare pe bază de […]

Află ce înseamnă managementul schimbării în contextul SR EN ISO 9001:2015

Noua ediţie a standardului ISO 9001 a venit cu o abordare mult mai pronunţată asupra managementului schimbării, un factor cheie în vederea susținerii direcțiilor strategice ale organizației. Una dintre direcţiile noii ediţii a standardului ISO 9001 este aceea de a consolida cerințele privind schimbarea în cadrul unei organizaţii, atât la nivelul întregului sistem de management, […]
Noua ediţie a standardului ISO 9001 a venit cu o abordare mult mai pronunţată asupra managementului schimbării, un factor cheie […]

Luna Mondială a Calității

Luna Mondială a Calității reprezintă pentru fiecare din noi un prilej de a învăța mai multe despre calitate, de a consolida calitatea, inovația și durabilitatea care stă la baza activității unei organizații, dar și a întregii societăți. În fiecare an, în noiembrie se sărbătorește luna calității cu scopul de a crește gradul de conștientizare asupra […]
Luna Mondială a Calității reprezintă pentru fiecare din noi un prilej de a învăța mai multe despre calitate, de a […]